tirsdag den 1. september 2009

Stop skydningen nu !!!!

Jeg har designet dette smykke, for at prøve at gøre en forskel, med at stoppe al skydning i de åbne gader, det er jo udskyldige mennesker der bliver såret eller dræbt,fordi nogen skal lege bandekrig ude på gaden...helt forfærdeligt, hvad er der sket med vores verden, der engang var så smuk og tryg ?
Så bær dette smykke med teksten, STOP SKYDNINGEN og vær med til at at gøre en forskel med at stoppe al skydning i de danske gader, såfremt i de skandinaviske, ja i hele verden, alle kan gøre en forskel.
Smykket er lavet af canvas stof, hvor der er printet på,kan vaskes på 40 grader, båndet smykket hænger i, er ægte farvet læderbånd, findes med gul print eller rosa...

Smykket måler længde 8,5 cm og bredde 7 cm..vedr vask, skal smykket tages ud af læderbåndet, idet at læder ikke kan tåle vask..
Smykket koster 100 kr.... vedr interesse for at købe smykket, gå ind på min hjemmeside http://www.elsabech.dk/ under smykke.

2 kommentarer:

  1. Hej smukke! Hvor skønt med en blog, du inspirerer mig!
    Er i øvrigt glad for min "Stop Skydningen" halskæde som jeg som regl bruger sammen med min narhvals- halssmykke.
    Keep up the good work!

    Fra:
    Smarte "Arne" med de lange arme som holder hjerter varme og lukker luft af de indre tarme....håber ingen bliver harme over denne tekst som kan larme.

    SvarSlet
  2. Tak Ane, godt at høre at du bruger smykket :)

    SvarSlet